Livet på landet

Urladdad

Publicerad 2013-08-19 22:27:29 i Allmänt,

Idag var en sån där dag då batterierna var slut.
Jag är för det mesta som en duracellkanin och far omkring som en tok och har massor med energi och vill helst göra tio saker samtidigt. Jag mår som bäst när jag får jobba med kroppen.
Men då och då kommer det dagar då jag har noll energi och helst skulle vilja ligga och sova hela dagen. Det är verkligen som att batteriet har tagit slut och behöver laddas upp med lite vila.

Jag har iaf hjälpt Andreas lite med veden och kärrat lite matjord.

Imorgon hoppas jag att jag är full laddad igen:-)
Är det lika fint väder som idag blir det en löprunda annars blir det gymmet istället. Ska nog även prova på nåt pass på gymmix nu när de har prova på veckor.
De har ett pass som ska vara riktigt svettigt som jag är sugen att prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela