Livet på landet

Träbröllop

Publicerad 2013-08-02 16:21:55 i Allmänt,

Idag är det 5 år sedan jag och Andreas gifte oss och hade en underbart trevlig dag/kväll/natt tillsammans med släkt och vänner.
Tänk om vi fick göra om det varje år! Helst med någon annan som betalar för kalaset;-)

Ikväll har vi bokat bord på restaurang och fixat skjuts och barnvakt så vi kan äta och dricka gott hela kvällen lång. Bara jag och mannen i mitt liv♥

På sista tiden har jag verkligen börjat uppskatta min lilla familj ännu mer. När andra sviker finns de alltid där.
Min man och min dotter är det bästa som har hänt mig och jag hoppas att vi alltid får vara lyckliga tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela