Livet på landet

Nya tag

Publicerad 2013-08-07 07:00:34 i Allmänt,

Det här med vikten gick himla bra de två första veckorna av semestern då jag höll vikten, trots massa fuskande med glass och annat gott som hör semestern till. Den tredje veckan hade jag ökat 0.5kg och det var helt ok eftersom jag ändå fuskat så pass mycket men sen helt plötsligt när jag skulle börja jobba igen så hade jag gått upp 2 kg:-( Så nu får det bli skärpning igen. Ingen bantning men mer träning och bättre matvanor blir det.
Jag har gått ner 0.5kg än så länge och siktar på 1 kg innan veckan är slut:-)

Efter jobbet idag blir det gymmet igen för första gången på ca en månad. Och sen blir det en joggingtur med kusinbarnet. Hoppas det går bättre än måndagens joggingtur då det gick otroligt tungt och det kändes som jag skulle spy, sen fick jag hosta hela kvällen:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela