Livet på landet

Lördagkväll

Publicerad 2013-08-31 21:08:03 i Allmänt,

20 års jubileumsfest på järnvägs ikväll men vi skippar den och myser hemma med massa tända ljus, vin och film istället.


Jag var lite sugen att gå på jvgs tidigare i veckan men nu känner jag att det är skönare att vara hemma istället och vakna pigg och fräsch imorgon:-) Fast hade jag bestämt mig för att gå ut hade jag säkert haft jättetrevligt där med.

Jag älskar när det börjar bli lite mörkare på kvällarna så man kan tända massa ljus och mysa ner sig i soffan med hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela