Livet på landet

Jag är laddad igen

Publicerad 2013-08-20 22:47:41 i Allmänt,

Ordningen är återställd och idag är jag fylld med energi igen. Iaf på hemmaplan. På jobbet har alla kunder kommit tillbaka från semestern igen och det är hysteriskt mycket att göra. Känns som att jag skulle kunna somna vid skrivbordet ibland.

Eftersom det var finväder idag med så skippade jag gymmet och tog en löprunda med hundarna istället. Bäst att passa på att njuta och vara ute när det är bra väder.
Sen blev det ett rejält pass på vedbacken. PJ var här och körde fram veden så nu går det undan. Pappa och Andreas matar på i vedmaskinen och jag tar emot och kastar in i vedboden. Nu är det inte mycket kvar till vedboden är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela