Livet på landet

Löpning

Publicerad 2013-04-04 19:52:18 i

Jag hoppade över träningen idag eftersom Yasmine var ensam hemma och jag ville hem till henne så fort som möjligt. Jag jobbade halvdag idag och slutade halv ett. Riktigt skönt med tanke på hur galet mycket vi har att göra på jobbet, tror jag bryter ihop snart!

När jag kom hem packade vi in hundarna och Yasmines cykel i bilen och åkte till Toyota och parkerade bilen och hälsade på älsklingen. Sen tog vi en promenad/cykeltur till mamma och tog in posten och kollade till huset.
På vägen tillbaka provade jag att springa lite men jag får inte till det. Jag får inget bra flyt i stegen och känner mig bara heldum där jag stapplar fram. Tycker dessutom att det är urtråkigt men det beror väl på att jag inte hittat rätta flytet. Känner att det är grymt påfrestande på knäna också. Ska prova några gånger till när det har tinat upp ordentligt så jag kan springa i skogen på mjukare underlag. Det är ju perfekt träning eftersom man både får motion, friskluft och att hundarna kan följa med.

Imorgon ska Yasmine vara hos en kompis så då ska jag passa på att träna efter jobbet.
Jag ser inte fram emot vägningen imorgon. Jag är helt säker på att jag gått upp sen förra veckan:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela