Livet på landet

Huvudvärk

Publicerad 2013-04-08 21:35:13 i

Jag har haft sån jäkla huvudvärk några dagar nu. Det kommer helt plötsligt och håller i sig i allt från nån minut till flera timmar. Det blixtrar till i huvudet och jag blir illamående och ser suddigt. Jag hoppas verkligen inte att det är migränen som är på väg tillbaka. Jag hade det för några år sen och det är inte kul.
Jag tror det kan bero på stress eftersom vi har haft det otroligt stressigt på jobbet den senast tiden och förra veckan var verkligen hemsk!

Jag tog det lite lugnare med cyklingen ikväll eftersom det inte känns bra att anstränga sig för mycket med huvudvärken. 5km på 11:50 blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela