Livet på landet

Dagens vägning

Publicerad 2013-04-12 12:12:39 i

75.8kg blev dagens vikt. Det går neråt men nästan lite för sakta tycker jag.
Minus 2.1 sen vi startade för ca 1 månad sen.
Jag vill ju gärna gå under 73 kg innan 17 maj...
Samtidigt är jag inte intresserad av någon svältdiet utan vill äta som jag gör nu, plocka bort mycket kolhydrater men samtidigt kunna unna mig något ibland. Jag håller dessutom igång med träningen även fast den här veckan blivit lite sämre pga huvudvärken. Jag var och tränade i onsdags och ska iväg efter jobbet idag. Utöver det har det bara blivit 5 km cykling den här veckan.

Jag ska börja föra vikt och träningsdagbok har jag tänkt så slipper jag tråka ut bloggläsare med den infon. Det kanske finns nån bra app för sånt. Ska kolla upp det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela