Livet på landet

Apr. 25, 2013

Publicerad 2013-04-25 22:30:44 i

Det är bäst att utnyttja tiden och få lite gjort när man ändå är hemma och vabbar. Idag laserade jag klart trallen och jag blev riktigt nöjd.





Jag började lite igår men det såg ut att bli regn så jag slutade. En timme senare så började det både regna och hagla. Jag blev lite orolig att det skulle bli förstört men som tur var så klarade det sig.

Vi har även varit iväg och handlat virke så nu är det bara att börja bygga räcke:-)

Yasmine har varit mycket piggare idag och hon var ute med mig när jag målade och fick lite friskluft efter att ha legat inne i två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela