Livet på landet

Kalasdags

Publicerad 2012-09-16 20:49:00 i Allmänt,

Idag var vi och grattade Olle som fyller fyra år på tisdag, dagen efter Yasmines födelsedag.
Efter det skjutsade jag Yasmine och Jon på bio. Skönt när barnen blivit så stora så de kan göra sånna saker själva.
Jag hade tänkt följa med men när jag fick reda på att det var 3D så hoppade jag över. Jag får så ont i huvudet och känner mig nästan åksjuk av att kolla på 3D film. Dessutom så håller jag på att åka på en förkylning så jag kände mig lite hängig. Känns som jag har feber plus hosta och halsont=( Blä vill inte bli sjuk!
 
Imorgon fyller vår stor tjej 8 år så det blir kalas för släkten på kvällen. Nästa lördag ska hon ha kalas för kompisarna.
Hon har beställt tårta på sängen i morgon bitti så det blir till att ställa klockan lite tidigare och göra klart det sista på tårtan.
Till middag önskade hon sig korv med bröd. Perfekt mat när man har bråttom=)
 
Tror vi kommer ha en glad liten tjej imorgon bitti när hon ser vad hon får i present. Tror jag har lurat henne ganska bra att vi inte kommer att köpa ett DS till henne så hon blir nog glatt överraskad=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela