Livet på landet

Höstshopping

Publicerad 2012-09-24 21:05:12 i Allmänt,

Igår roade jag mig med att nätshoppa lite.
Blev lite nya skor till mig och Yasmine från Skopunkten och nya höstkläder till oss från HM.
Andreas hittar inget som vanligt. Kanske inte så konstigt heller när han bläddrar igenom katalogen utan att knappt kolla på kläderna.
Att postordershoppa är en konst som man måste lära sig.
Man börjar med att bläddra igenom katalogen en gång för att checka av läget lite. Efter det börjar man om från början igen men den här gången viker man sidorna på allt som verkar intressant. Sen väntar man nån dag för att sen med nytt sinne kolla igenom alla vikta sidor och sålla ut det som man verkligen vill ha.
Efter det bläddrar man igenom hela katalogen en gång till för att se att man verkligen inte har missat några gobitar.
Sen loggar man in på hemsidan och kollar igenom utbudet där också, allt finns ju inte med i katalogen.
Sen efter det är det dags att göra sin beställning!
 
Sen följer några lååånga dagars väntan innan man får ett SMS  där det står att paketet finns att hämta på närmsta utlämningställe.
Då åker man och löser ut paketet så fort det bara går för att sen slita upp alla kläder och prova dem!
Jippi! Lilla julafton!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-25 09:48:02

Haha!! Själv är jag mer, ImPULSHANDLA, och blir lika förvånad när paketet kommer.... HUR tänkte jag HÄR?! Liksom ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela