Livet på landet

Chines food

Publicerad 2012-09-14 21:06:40 i Allmänt,

Så var det äntligen fredag igen=)
Slutade 13:30 idag då jag jobbade in lunchen så då hann jag med fredagshandlingen innan det var dags att hämta Yasmine på skolan.
Sen åkte vi raka vägen hem och bakade chokladkakor med ploppfyllning. Skulle ha bakat rabarberkakan också men bakpulvret tog slut=( Hoppas vi hinner med det imorgon istället.
 
Efter det förberedde jag för kvällens middag som blev hemgjord kinamat. Friterad kyckling, biffgryta, nudlar och den numera stående fredagsklassikern chili cheese balls stod på menyn.
Åt så jag blev proppmätt. Inte bra för vikten men jäkligt gott var det!
 
Pappsen har varit hit och hälsat på och åkte precis hem. Vi sitter och kollar på Fångarna på fortet och Yasmine och Jon sitter uppe på hennes rum och kollar på film och har fredagsmys=)
Tror att vi också ska ta och kolla på en film. Fick några nya hemskickade från Love film tidigare i veckan som vi inte har hunnit kolla på än. Kommer inte ens ihåg vad det var för några filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela