Livet på landet

Barnkalas

Publicerad 2012-09-23 18:37:13 i Allmänt,

Har blivit dåligt med bloggande den här veckan men tiden räcker inte alltid till.
Yasmine har hunnit fyllt år och det var en överlycklig tjej som öppnade sitt paket med Nintendot och tillhörande spel.
Jag har blivit lite smått besatt av ett av spelen, Dogs and cats. Man ska ta hand om och uppfostra en liten söt hundvalp. Freja och Loke blir helt förvirrade när jag sitter och säger år nintendohunden att sitta, ligga och diverse tricks som man ska lära den. De förstår inte alls varför jag sitter och säger det om och om igen när de är så duktiga och gör som jag säger;-)
 
I måndags hade vi kalas för släkten och idag hade hon kalas för kompisar.
Tack gode gud att man inte har en hel drös med ungar, det räcker gott och väl med barnkalas en gång om året. Fast de skötte sig bra måste jag ju säga men ljudnivån blir ju något högre än vad vi är vana med här hemma...
Nu är vi helt slut och det känns som jag skulle kunna somna här och nu.
 
Bäst att göra ett ryck och packa gympaväskan till Yasmine och kanske även börja packa lite tills vi åker till fjällen nästa helg. Kan vara skönt att ha det gjort för till veckan har jag fullspäckat schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela