Livet på landet

20-årsfest

Publicerad 2012-09-02 13:48:52 i Allmänt,

I år har DHL 20års jubileum i Ljusdal. Det var 20 år sen kundservicen i Ljusdal startade.
Det har firats hela veckan med bullar, hamburgare, ost och kex och massa annat smått och gott, inte bra för vikten dock. Jag tog en sockerbulle i tisdags och eftersom jag inte äter just nå kolhydrater i vanliga fall så fick jag en sockerchock. Blev yr och fick ont i huvudet och började att må illa. Sen var jag helt slut hela dagen.
Notering till mig själv: Ät INTE sockerbulle igen!
 
Finalen på veckans firande var i går kväll då alla anställda var bjudna på fest på golfrestaurangen.
Vi fick jättegod italiensk buffé, super fräsch mat var det.
Slimfit spelade massor av bra covers och fick igång riktigt bra röj på dansgolvet. Självklart önskade ju jag min älsklingslåt Brown eyed girl (fast jag skickade upp en kollega som fick önska den) =)
 
Större delen av kvällen spenderades så klart på dansgolvet och att stå flera timmar och dansa med högklackat känns i vaderna idag kan jag lova.
 
Jag fick även den stora äran att gå upp på scenen och sjunga för allihop... pinsamt!
Fast som tur var fick jag sjunga I natt är jag din och den kan jag ju iaf =)
Chefen kom fram sen och tyckte att jag var så duktig . Haha, hon tyckter väl så synd om mig så hon kände att hon måsta säga det;-) Det var faktiskt riktigt kul när jag väl stod där fast jag sjunger ju hellre än bra om man säger så;-)
 
En riktigt rolig och lyckad kväll var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela