Livet på landet

Vi vann!

Publicerad 2012-10-05 23:02:33 i Allmänt,

Blev mycket nöjdare med håret efter gårdagens besök hos frissan.
Det blev röda och några lila slingor framtill i håret och efter ena sidan. Dessutom klippte Sandra till håret lite så jag fick bort lite av tantpagé känslan jag hade tidigare. Är fortfarande inte helt 100 nöjd men absolut inte missnöjd. De dug åt na som ska haet=)
 
Idag hade vi avslutning på CS week som vi haft på jobbet. En gång per år har vi en vecka när vi hittar på massa roliga saker som tex tävlingar mellan teamen, korvmoje och massa gott fika.
Idag var det fika de lux som gällde. Alla team hade gjort massa godsaker som man fick gå runt och smaka av. Det var hur mycket fikabröd, snittar, snacks och godis som helst. Kan ju säga att det var inte nåt LCHF tänk idag inte men gott var det. Speciellt snittarna.
Extra roligt var det att mitt team vann veckans tävlingar, vilket innebär att vi får 1500kr för att gör nåt med teamet. När jag gick hem var det fortfarande två tävlingar som inte var poängsatta men vi hade vunnit alla andra tävlingar under veckan så segern var redan vår=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela