Livet på landet

Tjejfest

Publicerad 2012-10-08 18:50:50 i Allmänt,

Tjejfesten i lördags blev riktigt kul. Vi åt, drack, pratade, spelade spel och hade trevligt.
Jag bjöd på kycklingsallad och LCHF kladdkaka. Sen blev det ostbricka.
 
De andra tjejerna åkte hem runt ett tiden men jag och Emma kände oss inte riktigt redo för att gå och lägga oss så vi satt uppe och pratade och drack vin ett tag till...närmare bestämt till halv sju på morgonen.
 
Man känner ju att man inte är någon ungdom längre för större delen av gårdagen låg jag och sov och det hade jag lätt kunnat gjort idag med om det inte vore för att jag måsta upp och jobba.
Är fortfarande trött så det blir nog en tidig kväll.
Det kostar att ligga på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela