Livet på landet

En helg i fjällen

Publicerad 2012-10-02 19:33:27 i Allmänt,

I torsdags efter jobbet packade vi in oss i Gumman och Mickes bil och drog till deras stuga i fjällen.
Vi badade tunna, åt mat, var ute och gick, åt mat, barnen cyklade och sen åt vi lite till;-) Har gått upp 1,5kg i helgen! Men så var det ju faktiskt min födelsedag i fredags också och då måste man ju få fira lite extra=)
På fredagen fick jag smörgåstårta som Gumman gjort, smarrigt!
 
På lördagen när vi skulle gå och kolla på min farbrors stuga, som ligger i närheten, så lyckades jag trampa ner i en bäck så hela skon blev dyngsur. Sen var det bara att traska omkring med vattnet sipprande mellan tårna resten av promenaden. Klafs, klafs.
 
Vi hade en mysig, rolig helg där vi bara var, inga måsten eller stress. Skönt att bara ta det lugnt ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela