Livet på landet

Julklappar

Publicerad 2012-11-10 08:58:41 i Allmänt,

Jag tror aldrig att jag har varit så här tidigt ute med julklappsshoppingen. Jag har redan köpt 5 julklappar och beställt minst 10-15 st som är på väg.
Jag känner dessutom att  jag har bra koll på vad jag ska köpa till de flesta. Jag har t.o.m beställt en klänning som jag ska ha till jul. Håller tummarna för att den hinner komma bara för de har redan skjutit fram leveransen två gånger. Sista budet är lev 20/12.
 
Det är skönt att man kan handla mycket på nätet, det underlättar men samtidigt hör det även till att man ska springa i affärerna i julrushen och lyssna på julmusik som spelas i högtalarna och komma i den rätta julstämningen=)
Åhh vad jag älskar tiden före jul. Det är den absolut bästa tiden på hela året.
Nu håller jag tummarna för att det ska komma massor med snö. Det måste det vara när man börjar julpynta till första advent!
Måste snart börja inventera jullådorna för att se om det ska handlas lite mer julpynt och kolla så alla stjärnor och ljusstakar fungerar.
 
 
God Jul ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela