Livet på landet

Nu är sommaren här!

Publicerad 2012-05-22 21:58:31 i Allmänt,

Vilket fint väder det har varit idag!
Nu känns det att sommaren är på väg. Jag har till och med klippt gräset för första gången i år nu ikväll. Det luktar så somrigt och gott av nyklipptgräs. Mindre kul var att jag inte tänkte mig för och hade mina vita adidas skor när jag klippte gräset så nu är de inte vita nå längre=(

Pappa och Andreas har börjat kapa veden så i helgen blir det väl mitt jobb att klyva den=) Hoppas att det blir så bra väder som de har lovat.

Pappa kom hit med fyra pallkragar till mig som han hade tigt till sig när han tvättade en bil åt nån=) Mina snälla, goa pappa! Ska handla lite färg och måla dem sen ska det planteras i dem. Tror det blir morötter och potatis...

Jag måste börja knäppa lite kort igen så det blir lite roligare här på bloggen. Nu blir det bara massa text. Kommer knappt ihåg när jag använde kameran sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela