Livet på landet

Vi drar till fjällen

Publicerad 2012-03-08 11:39:28 i Allmänt,

Av nån anledning blev inte det här inlägget publicerat igår så jag förökser igen.

Har påbörjat packningen inför vår fjällweekend=)

Förstår inte hur mycket packning det kan bli även fast man bara ska vara borta några dagar!

Men å andra sidan så blir det nästan lika mycket packning om man ska vara borta en dag som en vecka eftersom man ska ha med sändkläder, handdukar, hygienartiklar, extra utekläder, hjälmar mm.
Kommer antagligen få några sura blickar från pappsen när han ser väskan jag har packat;-)
Lika bra att få klart det mesta av packningen igår eftersom jag jobbar långpass idag och man brukar vara lite mör när man väl kommer hem.

Jag ser iaf verkligen fram emot att få komma upp till fjälls och bara ta det lugnt och njuta.

Jag och Yasmine bakad minicalzones igår som vi ska ha med oss och smaska på.
Vi gjorde dem på färdig pizzadeg och det verkar som de blev riktigt bra, återstår att se när vi smakar dem.

Vi åker direkt när jag slutar imorgon. Andreas och Yasmine är lediga så de och pappa packar klart allt under dagen så kan vi sticka iväg bara jag kommit hem. Oscar ska också följa med så Yasmine får nån kompis att leka med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela