Livet på landet

På benen igen

Publicerad 2012-03-02 19:04:43 i Allmänt,

Idag kände jag mig piggare så jag åkte och jobbade. Har fortfarande ont i magen men inte alls lika mycket som tidigare. Kändes skönt att få komma iväg på jobbet och träffa lite folk=)
Har ju dessutom halvdag på fredagar så det var skönt med en mjukstart.

Efter jobbet så tog jag en shoppingrunda på köpingen innan Yasmine slutade skolan.
Det blev en ny topp, en mascara och lite ansiktsrengöring. Passade även på att ladda upp med mat och halm till kaninerna.
Nu hoppas jag verkligen att det blir utgång imorgon kväll för jag är sjukt laddad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela