Livet på landet

Kilona ska rulla

Publicerad 2012-03-21 13:40:03 i Allmänt,

Kom på att jag inte skrivit nåt på länge om viktnedgången.
Tro inte att jag gett upp! Jag fortsätter att kämpa!

Förra veckan stod vågen på 79kg så lite neråt även den veckan men inte mycket att hurra för.

Idag har jag fuskat, skäms! Jag och Yasmine gjorde chokladbollar och jag har ätit fyra stycken=( Kunde inte hålla mig...

Jag är inte lika strikt nu som i början, antagligen för att jag känner mig nöjd med vad jag uppnått hitills och faktiskt kan känna mig bekväm i vissa kläder vid vissa tillfällen. Att man börjat få många positiva kommentarer från folk gör ju också sitt till.
Men än har jag bara nått halva mitt mål och jag skulle definitivt inte känna mig bekväm att gå i bikini med den vikt jag har nu så det är bara att slå den där nöjdheten ur huvudet och fortsätta kämpa! Skärpning fetto!

-4kg till påsk blir nog svårt att nå men jag ska f-n i mej försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela