Livet på landet

Inget minus den här veckan...

Publicerad 2012-03-31 11:02:03 i Allmänt,

...på vågen=(
Plus ett kilo blev det istället men det kom inte som någon överraskning.
Jag har inte skött mig den här veckan så det var väntat. Men man har ju sånna veckor med. Det viktigaste är att man inte ger upp utan fortsätter att kämpa på!

Nästa vecka är det nya tag igen!

Det börjar dessutom att bli dags att ta tag i motionen nu. Där har jag varit riktigt slapp sista månaden.
Motionscykeln ska dammas av igen och jag ska ta mig ut på fler långpromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela