Livet på landet

Semester

Publicerad 2012-07-19 22:09:44 i Allmänt,

Igår kom vi hem efter tre dagar i Gävle hos lillebror och Lina.
Vi shoppade, var på Fjärran höjder och badade, åt gott och hade det mysigt. Tyvärr visade det sig på vågen att jag åt lite för gott... Nu hoppas jag att den är snäll mot mig imorgon när jag när det är dags för invägning.
Konstigt att nåt ynka kilo kan göra så mycket för självkänslan, kändes som jag var lika fet som när jag vägde som mest men idag har det iaf känts bättre.
 
Idag har jag varit ute i solen hela dagen och njutit av det underbara vädret. Vi har gjort klart trappen till altanen, klippt gräset och rensat ogräs.
Det blev grillat till middag och Emma med familj kom och hälsade på. Vi tog nåt glas rosé och gjorde provuppsättning av mitt hår tills bröllopet på lördag. Det lutar åt att jag ska sätta i löshåret och göra en fläta.
Tyvärr hittade jag inte någon klänning när vi var i Gävle men jag har en sen tidigare som jag trivs bra i som jag ska ha istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela