Livet på landet

Nöjd

Publicerad 2012-07-14 10:01:20 i Allmänt,

74.4kg i morse!
Jäklar vad nöjd jag känner mig! Hade ju satt målet på under 75kg till nästa lördag men har alltså redan nu, en vecka tidigare, nått det målet plus lite till=)
Det som känns extra bra är att jag absolut inte har gått på någon svältdiet, jag har bara plockat bort mycket kolhydrater och tänkt lite extra på vad jag stoppar i mig.
 
Nu har jag semester och det firade jag in igår med ett (plus några till) glas rosé i solen på vårt trädäck tillsammans med familjen=)
Det var ingen på jobbet som trodde mig när jag sa att det skulle bli sol när jag gick på semester men jag hann bara ut genom dörren så tittade solen fram=)
Vi gick över till pappa och Robin och umgicks lite med dem och sköt luftgevär/pistol på en bana som pappa hade byggt upp. Han är så söt=)
 
I morse vaknade jag halv sex och kunde inte somna om så jag gick ut och målade slipers istället och donade på lite tills resten av familjen vaknade vid niotiden. Jag har inte hunnit ställa om mig till semester än men det kommer jag garanterat snart ha gjort.
 
Fick grejerna jag beställde från bangerhead igår så nu har jag tvätta håret med nya shampot och balsamet och det luktar sååå gott om håret.
Beställde även maroccan argan oil(tror det stavas så) som man har i håret så det blir mjukt och glansigt, en tre i en produkt som bla gör håret fylligare, dust it pulver som man har i håret för att få mer volym och ett ansiktsrengöringskit.
Hoppas dust it pulvret fungerar lika bra som det jag brukar använda från lanza, för det här var mycket billigare=)
 
Nu väntar jag på att sommarlovsmorgon ska ta slut så vi kan äta frukost. Jag börjar bli riktigt hungrig nu, jag som brukar äta frukost så fort jag går upp.
 
I går pajjade våran TV i vardagsrummet så det blir till att köpa en ny. Måste surfa runt lite och kolla vad vi hittar.
 
Gud vad jag surrar på om allt möjligt, nu ska jag äntligen äta frukost=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela