Livet på landet

Nätshopping = bättre humör

Publicerad 2012-07-10 20:38:57 i Allmänt,

Idag är jag inte på nåt vidare bra humör.
 
Verkar inte som det blir någon Stockholmsresa som vi hade sett fram emot=(
 
Dessutom så är plintj-vlarna som Andreas var och bytte idag fel igen!!!
 
Först fanns inte de vi skulle ha så vi fick ta andra men då fanns det inga stolpskor till dem. När vi fick stolpskorna så passsade inte de till hälften av plintarna så Andreas fick åka tillbaka med dem och byta till andra plintar och nu när vi kollar så passar inte stolpskorna till dem heller>( Tilläggas kan ju att plintarna väger ca 40 kg styck så det är inte bara att hålla på och åka fram och tillbaka med dem.
Imorgon blir det ett snack med Karl Hedin och för deras skull så hoppas jag att jag är på bättre humör då än jag är nu!
Som grädde på moset så är det tokstressigt på jobbet så jag är helt slut på kvällarna och har ingen energi alls men som tur är har jag bara tre dagar kvar att jobba.
 
Som lite plåster på såren och för att bli på lite bättre humör så har jag nätshoppat lite hårprodukter=)
Måste försöka hitta en klänning till bröllopet också men eftersom jag har gått ner i vikt och inte riktigt vet vad jag har för storlek så skulle jag vilja prova istället för att beställa.
Har en liten idé om att kanske ta en tripp till Gävle istället och våldgästa lillebror och Lina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela