Livet på landet

Livet leker

Publicerad 2012-07-12 20:50:34 i Allmänt,

Tjoho 75.7kg i morse=) Nu har jag lite drygt en vecka på mig att gå ner 0,7kg så har jag nått målet jag satte upp för nån vecka sen. Efter det är det bara 5 kg kvar till slutmålet, om jag inte känner att jag vill fortsätta några kilo till efter det då.
 
När jag kom hem från jobbet idag så hade pappa och Andreas satt klart nästan all trall, bara en eller två brädor kvar. Det tog slut på virket så vi måste köpa lite till.
Men nu kan jag iaf sitta där imorgon och ta mitt semester glas med rosé=) Sen blir det grillat så håller tummarna för uppehåll imorgon Fast blir det regn så ska jag ändå sitta på mitt trädäck, så de så!
 
BARA EN DAG KVAR NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela