Livet på landet

Virrhöna

Publicerad 2012-01-17 20:21:33 i Allmänt,

Den här veckan känns det lite trögt på dietfronten men jag kämpar på iaf. Får se om det blir nåt minus på vågen den här veckan...

Snacka om att jag var virrig igår morse!
När jag kom hem igår kväll och kollade i kylskåpet tyckte jag att det var så konstigt att jag inte hittade vaniljyoghurten, som jag visste att jag hade öppnat på morgonen när jag gjorde frukost till Yasmine.
Jag letade överallt men hittade den inte nånstans. Jag menar en fil kan ju inte bara försvinna?!?
Jag började till och med fundera på om det spökade här hemma.

Lite senare när jag skulle duka till middagen så hittade jag den...i köksskåpet!
Jag får skylla på att det var måndagmorgon;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela