Livet på landet

Tisdag

Publicerad 2012-01-10 19:50:39 i Allmänt,

Hade gått ner 0,5kg sen igår när jag tjuvvägde mig imorse=)
Tänk om det kunde fortsätta i den takten då skulle det här vara snabbt avklarat;-) Men tyvärr så brukar det ju gå väldigt fort i början för att sen planas ut och gå segare och segare ju närmare målet man kommer, fast jag har ju några månader på mig.




Nu hoppas jag att snickarna snart kan komma hit och byga igen fönstret som gick sönder i stormen. Det drar lite kallt därifrån nu när det är så pass kallt ute. Men det är iaf tur att vi har riktig värme i år för annars hade det nog varit riktigt kallt på mornarna och när man kom hem från jobbet.

Att bygga pannrummet och dra vattenburen värme är absolut det bästa vi har gjort i renoveringsväg med vårt hus. Det är så j-kl underbart att komma upp på morgonen och ha det varmt och skönt! Billigt är det också. För närvarande faktiskt helt grattis och det kommer det att vara minst en vinter till med. Snacka om att spara pengar. Pengar som vi kan använda till mycket roligare saker än att betala el med.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela