Livet på landet

Göra lite nytta några timmar

Publicerad 2012-01-04 11:08:49 i Allmänt,

Idag blir det några timmars jobb mellan 13-19. Jag fick ta ut ledighet halva dagen, egentligen skulle jag ha jobbat 8-19.
Sitter fortfarande i pyjamasen och har just ätit frukost. Det har blivit lite av vår rutin nu de sista dagarna när jag och Yasmine har varit lediga.
Idag är även Andreas ledig med oss, eftersom jag ska jobba på eftermiddagen.

Måste snart ta mig i kragen och hoppa in i duschen och göra mig klar. Yasmine ska på hårdrockdisco ikväll så vi måste åka och handla en present. Tycker det är så svårt att handla till killar, vet aldrig vad jag ska köpa. Kanske bättre att Andreas och Yasmine får sköta det istället, så slipper jag;-)

Imorgon är det tillbaka till ljuvlig ledighet igen, fram till måndag.
Jag skulle absolut inte ha nåt emot att bli lyxhustru och gå hemma hela dagarna och bara göra det man själv vill och känner för, underbart! Fast då ska man ha några miljoner på kontot först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela