Livet på landet

Blev minus ändå

Publicerad 2012-01-20 15:55:49 i Allmänt,

Tjoho det slutade på minus 0,4kg sen förra fredagen så nu är jag tillbaka där jag slutade innan jul=)
Sammanlagt har jag gått ner 1kg den här veckan. Det trodde jag inte!

Nästa vecka hoppas jag att jag mår bättre så jag kan köra på som tidigare igen.

Yasmine har en kompis här och de sjunger Singstar. Jag sitter nere och lyssnar på dem och de är så söta. På verserna står de och mumlar sen när refrängen kommer så tar de i för kung och fosterland=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela