Livet på landet

Heja Lisa!

Publicerad 2012-02-26 15:30:30 i Allmänt,

Ännu en underbart solig söndag som spenderats ute med familjen!
Tänk om alla dagar kunde var så här, få umgås med sin familj ute i underbart väder utan några måsten.

Skönt att vakna upp pigg och inte vara bakis, som jag antar att större delen av Ljusdals befolkning är idag;-)
Var visst ett riktig röj på IP och ute på krogen igår.
Även fast jag inte är nån bandyfantast så är jag jätteglad över att LBK tog sig till elitserien igår=) Följde slutet av matchen på LjPs hemsida.
Stort grattis till LBK!

Gårdagens melodifestival var betydligt bättre än förra veckans.
Lisa Miskovskys bidrag var klart bäst sen hade jag inte direkt nån mer favorit men det var några låtar som var OK.
Att Danny skulle gå vidare hade man redan förstått innan han ens uppträde, flickfavorit som han är.
Många tyckte det var konstigt att inte Charlotte Perrelli gick vidare men jag tyckte inte alls om hennes bidrag.
Däremot tyckte jag att han Håkan Hellström kopian och tjejen i gul top var bra fast de kom bara på 6:e och 7:nde plats. Lotta och Krister var inte alls nå bra enligt mig.
Men huvudsaken var att Lisa gick vidare så blev jag nöjd och Yasmine blev nöjd att Danny gick vidare, även fast hon somnade precis när han skulle sjunga;-)


Lisa Miskovsky och Danny Saucedo gick vidare till finalen. Foto: Scanpix/Claudio Bresciani
Svårt att inte tycka om Lisa när hon förutom att sjunga kan spela gitarr, är otroligt vacker och kommer från norrland=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela