Livet på landet

FREDAG!!!

Publicerad 2012-02-17 16:10:10 i Allmänt,

Bästa dagen på hela veckan! Är det nån som har missat att jag älskar fredagar så säger jag det igen:
Jag älskar verkligen fredagar!!!

Yasmine tog med sig en kompis hem efter skolan idag så de är uppe och leker. Själv ska jag dra en snabb sväng med dammsugaren innan det är dags att börja med maten.
Vi har nyss kommit in efter att ha varit ute och njutit av det underbara vädret.
Jag har städat upp efter snickarna ute på gården.
När de har så hög timpenning så tycker man ju att de borde kunna städa upp efter sig med. Brädor, spikar, skruvar och spån lite överallt.
Men jag ska väl ha nåt att göra jag med så man får röra på döfläsket;-)

Nu är jag under 80 strecket igen! 79,9 i morse å nu blir det inte nå mer svullar helger.
Unna sig lite kan man göra men med måtta!

Bh:arna som jag beställde från TV-shop kom idag och jag har en på mig nu.
Jag skulle nog ha tagit en storlek mindre men jag tror det funkar iaf. Den är verkligen superskön, man känner knappt att man har den på sig. Sen får man ju inte riktig samma lyft som man får med en vanlig bygel bh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela