Livet på landet

Kaninstek...

Publicerad 2012-02-01 20:37:45 i Allmänt,

Gud vad less jag är på Yasmines små terrorister till kaniner!

De håller oss vakna hela nätterna med sitt jäkla oliv=(
Hela den här veckan så har jag vaknat flera gånger per natt för att de sitter och biter och rycker i gallret till deras hage. I måndags hämtade jag in transportburen så jag kunde stänga in en kanin i den och den andra i buren. De har börjat bli könsmogna så om vi stänger in dem i samma bur så börjar de bråka med varandra. Det är inga problem när de har större yta.
I natt så kom kaninen som satt i transportburen på ett nytt sätt att föra oliv på, den kunde ju ta sin matskål och slå den mot väggarna i buren. Knäppa kanin.
I natt blir det ingen matskål i buren! 

Nåt betydligt roligare är att jag vunnit en tävling på FB som Syrran och Jag hade=)
Ett hårvårdspaket från Biolage är nu mitt=)
Passade perfekt eftersom jag och Yasmine ska dit och klippa oss nu på fredag!


Loggfoton
Vi säger STORT GRATTIS till Jeanette Von Wachenfeldt som är vinnare i utlottningen av ett produktpaket från BIOLAGE!!
Välkommen in och hämta ditt paket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela