Livet på landet

Gnällspik

Publicerad 2012-02-25 10:26:46 i Allmänt,

79,3kg i morse. Lite nedåt iaf=)
Måste verkligen lägga på ett kol om jag ska hinna ner till 75 innan påsk!

Torsdag och fredag blev det ingen cykling för jag har kännt mig så himla yr och illamående i slutet av veckan, hoppas INTE det är nån sjuka på G=(
Kanske man ska försöka halka sig ut på en promenad idag i det "underbara" vädret (ironisk)

Plusgrader och blåsigt, svinhalt ute. Snart börjar det väl regna igen också=(
Vad sjutton kan man hitta på ute i sånt här väder?
Klä in sig i kuddar och leka mänskligt curlingklot!?!

Vilket roligt sportlov det kommer bli för barnen om det ska vara sånt här skitväder. Tur att vi ska åka till fjällen några dagar så man kan få lite vinterkänsla och kan leka i snön och åka skoter=)

Nu ska jag sluta gnälla över vädret och göra mig i ordning så vi kan åka in på köpingen och shoppa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela