Livet på landet

Blåsväder

Publicerad 2012-02-21 18:21:49 i Allmänt,

Vilket blåsväder det är idag!
Vi hade tänkt gått en sväng runt sjön hela familjen men det känns inte så kul i det här vädret=(

Det ska INTE vara plusgrader i februari! Nu ska det vara några minusgrader och strålande sol.
Fortsätter det vara sånt här väder så finns det ingen snö kvar innan veckan är slut=(

Igår dammade jag av spinningcykeln och trampade på några kilometer, närmare bestämt 3 km.
Jag har bestämt att jag ska börja med 3km på max 7 min för att sedan öka på sträckan allt eftersom.
De sista 0,5km trampade jag på allt vad jag kunde så när jag hoppade av cykeln var jag som spagetti i benen=)

Cykeln är perfekt när jag inte tar mig ut och går. Bara att dra fram den till TVn så kan jag kolla samtidigt som jag trampar på. Nu ska jag se till att den blir använd istället för att bara stå och samla damm.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-21 22:21:04

Bra där kusin!!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela