Livet på landet

Jag jobbar för att leva, jag lever inte för att jobba!

Publicerad 2012-12-18 21:17:18 i Allmänt,

Om jag känner mig lugn och stressfri på hemmafronten så är det raka motsattsen på jobbet.
Herregud vad stressigt det är! Jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna. Helst skulle jag bara vilja lägga mig och sova så fort jag kommer innanför dörren.
 
Det är inget kul när stressen på jobbet ska behöva gå ut över ens privatliv. Jag vill göra så mycket mer när jag är hemma men just nu orkar jag inte. Tur att det bara är tre dagar kvar sen har jag långledigt.
Det är skönt att ha något att se fram emot så man kan hålla humöret uppe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela