Livet på landet

Tillbaka på jobbet igen

Publicerad 2012-08-28 21:39:24 i Allmänt,

Inte mycket tid över för bloggande nu när jag börjat jobba igen. Dagarna sveper förbi i en rasande fart.
 
Det känns iaf skönt att börja jobba igen, även fast jag har haft en av de bästa semestrarna någonsin den här sommaren!
Vädret har varit helt i min smak. Lagomt med sol, inte så där överdrivet äckelvarmt så man inte orkar göra nånting utan helt perfekt helt enkelt. Och nu börjar hösten komma! Underbart! Älskar verkligen hösten med sin friska luft, vackra färger och mysiga kvällar med tända ljus.
Jag tycker att alla årstider har sin charm och älskar att bo i ett land som verkligen har 4 olika årstider, alltid har man nåt att se fram emot=) Den enda tiden på året som jag inte tycker om är början av våren när snön börjar smälta bort och allt bara är allmänt skitigt ute.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Hollywoodbruttorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela