Livet på landet

Snickerskaka

Publicerad 2012-08-24 20:29:19 i Allmänt,

Blev en typ halvsväng runt sjön idag med hundarna, Emma och lilla Olle tappert kämpades på sin cykel=)
Sen åkte jag in till pappsen och fick bilen tvättad, lyxigt värre.
Efter det var det dags att hämta Yasmine och Lea sen hem och baka snickerskaka.
Det är första gången jag bakar det men den blev himla god. Fast nästa gång ska jag ta mindre cornflakes och smula sönder dem lite innan för den höll inte ihop helt bra. Här hittade jag receptet, fast det finns ju hur många som helst att välja på. Det jag föll på med den här var att den innehöll cocos också, det lät gott tyckte jag=)
 
 
Nu börjar frysen fyllas med kakor och bullar och det kan ju behövas eftersom både jag och Yasmine snart fyller år=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela