Livet på landet

Ensam hemma

Publicerad 2012-08-10 19:58:18 i Allmänt,

Yasmine åkte till mormor igår och sov över där så jag har varit själv hela dagen idag.
Började dagen med att ta en cykeltur med hundarna till Gumman och planerade lite inför kräftskivan imorgon.
Sen hem och äta lite lunch och började kolla på en film men efter ett tag blev jag rastlös så jag gick ut och målade garaget istället. Tyvärr tog färgen slut innan jag hann klart=( Jag som var på målarhumör! Får köpa mer färg imorgon.
Ikväll har vi grillat och suttit ute i finvädret och ätit på nya utemöbeln, härligt.
Imorgon ska jag, Yasmine och Victor på cirkus=) Efter det blir det hem och svida om och sen kräftskiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela