Livet på landet

Vi drar till fjällen...

Publicerad 2012-04-25 21:38:09 i Allmänt,

Tvättar, packar och planerar för helgens tripp till fjälls med tjejgänget=)

Jag är så taggad och det kommer bli sjukt roligt!
Ska bli så kul att träffa alla igen. Det blir inte allt för ofta vi träffas allihop nu när många har flyttat.

Jag har så svårt för att packa, att man ska måsta bestämma i föväg vad man ska ha på sig. Annars står jag alltid i sista minuten och provar kläder för att se vad som passar humöret för tillfället. Nu måste jag försöka bestämma mig redan nu vad jag ska ha på mig. Slänger med nån extra outfit så man har lite att välja mellan=)
Det blir iaf den stoora resväskan.Yasmine frågade om jag skulle packa med mig hela huset ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela