Livet på landet

Crazy

Publicerad 2012-04-17 20:41:32 i Allmänt,

Tur att man hann få vårstädat i trädgården innan snön kom;-) Det har snöat hela dagen idag och gräsmattan är alldeles vit, men det är sånt man får ta när det är april. Snart har det smält bort igen. Jag är iaf glad att jag inte har bytt till vinterdäck=)

Nu har jag vågat prova suntan airbrushen "på riktigt".Tidigare har jag bara provat mig fram lite på benen och magen för att lära mig hur den fungerar men det är inte svårt alls. Nu har jag provat två gånger att spraya ansiktet och armarna och det blir bra resultat på en gång. Ska försöka spraya fram en bra "bränna" så kan man bara underhålla den 1-2 gånger i veckan sen. Enligt instuktionerna ska det räcka med en gång i veckan men jag tycker att färgen försvinner rätt så fort, lika som med alla bus produkter.
Det bästa är att det luktar så gott och man blir mjuk och len av sprayen samtidigt som man får en jämn färg. Riktigt nöjd är jag!

På jobbet den här veckan har det varit helt galet. Vi har hur mycket som helst att göra och man har knappt tid att ta rast eller lunch.Det positiva är att dagarna går otroligt fort och att arbetsuppgifterna är roliga och varierande. Vi har ju en inkörningsperiod nu med ny grupp och nya arbetsuppgifter så det kommer nog snart att lugna ner sig.
Jag trivs iaf bra med mina arbetskamrater och med arbetsuppgifterna, även fast jag saknar mina "gamla" arbetskamrater med. 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-23 09:43:55

Lägg upp bild på airbrushen så man få se resultat! ;) Hoppas snön smält till helgen för då kommer vi "hem" å ska byta till sommardäck!! =)Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela