Livet på landet

Skallebank from hell!

Publicerad 2011-11-14 13:32:56 i Allmänt,

Blev hemma från jobbet idag på grund av att jag har sån fruktansvärd huvudvärk=(
Kände imorse när jag vaknade att jag hade ont men gick ändå upp och gjorde mig i ordning och åt frukost men sen kände jag att jag inte skulle klara av att jobba så jag skjutsade in Yasmine på skolan och åkte hem och lade mig.
Har legat på soffan hela dagen och inte orkat göra många knop. Började må illa för nån timme sen också. Hoppas det går över till imorgon så jag kan åka och jobba.

Jag hade jätteont i huvudet hela förra veckan också och inga mediciner hjälpte.
Har hört fler som har mått likadant så det kanske är nåt som går.

Nu måste jag strax ta mig upp från soffan och åka in och hämta Yasmine från skolan.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-20 17:15:18

liten bebis i maggen?;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela