Livet på landet

Breaking dawn

Publicerad 2011-11-18 17:57:17 i Allmänt,

Igår var jag och Moa på bio och såg Breaking dawn.

Vi gick och tog en kebabtallrik först och pratade lite och försökte komma ihåg hur förra filmen slutade.

Som tur var så var det inte så lång kö och alldeles lagomt med folk inne på bion.

Tyvärr fick vi bara dreggla en gång när Jakob tog av sig tröjan;-) men filmen var helt ok. Den var inte riktigt lika bra som de tidigare men helt klart sevärd.

Nu väntar vi på att del 2 ska komma snart så ska vi gå på den också=)

Mysigt med lite tjejkväll med mitt lilla ♥

Efter filmen så följde Moa med hit hem och sov över. Hon hade studiedag idag så hon stannade här hemma och jagade kaninen som hade rymt istället=)

Yasmine blev lite ledsen att hon inte hann träffa Moa eftersom hon hade somnat när vi kom hem igår och imorse när vi åkte så låg Moa och sov=( Hoppas hon kommer tillbaka snart igen så vi får mysa lite mer med henne.






Det blir massa lånade bilder nu när vi inte har nån fungerande kamera.
Hoppas Yasmines jultidningpremier kommer snart för hon tog bla en kamera.

Det måste jag ju säga, vilka premier de får och vad mycket pengar!
Yasmine sålde för runt 3500 och då fick hon 3 DVD filmer, en kamera, en glassmaskin, en locktång med massa olika delar, 1,5 kg godis plus 1005kr i kontanter!
Riktigt bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela