Livet på landet

Premiärfiske

Publicerad 2011-05-07 17:50:20 i Allmänt,

Andreas och Yasmine åkte iväg och fiskade imorse och kom hem nu på eftermiddagen och hade fått en firre=) Hoppas Andreas jobbarkompis vill röka den, det är ju så sjukt gott med rökt fisk!
Det var Andreas som hade fått fisken, Yasmine var inte så intresserad av att fiska utan tyckte det var roligare att springa omkring i skogen och leka med Oscar.

Själv fick jag sovmorgon till nio i morse. Sen tog jag, Linda, Maximus och hundarna en sväng runt sjön och var ut och shoppade lite.
Blev lite växter att ha på bron,klot thuja tror jag att de hette...fina var de iaf;-)

Nu ska vi snart tända grillen och jag ska ta mig ett glas rött.

Ha en trevlig helg!


Barn behöver förebilder, inte kritiker

- JOSEPH JOUBERT -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela