Livet på landet

Snart sportlov

Publicerad 2011-03-04 10:39:06 i Allmänt,

Fredag idag, äntligen!!!
Bara några timmar kvar tills man får göra helg=D

Sen jobbar jag bara måndag, tisdag nästa veckan sen har jag sportlov med Yasmine=) Andreas är hemma måndag och tisdag.

Hade tänkte att vi skulle gå på bio och kolla på Trassel imorgon men jag såg att de visade den på onsdag också så vi går nog då istället. De har ju lovat fin väder i helgen och då vill man ju vara ute.
Sen blir det ett besök på Buspalatset i Bollnäs nån dag. Vi har inte varit där än så vi måste ju kolla in hur det ser ut där med.

Snart får jag åka och hämta min lilla gofis sen ska det handlas fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela