Livet på landet

Vilket väder

Publicerad 2011-03-22 15:01:58 i Allmänt,

Vilket busväder det är ute! Storm, regn och sol om vartannat!
Undrar om man tar sig hem idag. Jag hade lite problem att ta mig fram i snömodden imorse.

Efter jobbet idag ska jag och Yasmine åka till Groland. Emma ringde och förvarnade mig att det var svårt att komma fram på vägen så hon får komma och möta mig annars kommer jag garanterat att fastna med Volvon.
Den är inte den bästa terrängbilen direkt... men jag tycker om den ändå=)

Jag och Emma ska fixa lite inbjudningkort och barnen får leka en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela