Livet på landet

Torsdag

Publicerad 2011-03-24 20:20:22 i Allmänt,

Storhandling och torsdagsstädning avklarad och imorgon är det fredag och löning, life is good=)

Funderar på om man ska våga sig till Dollar imorgon och kika hur det ser ut men jag kan tänka mig att det kommer att vara packat med folk, kanske lugnar sig nån dag istället.

Ska iaf ta en sväng på köpingen och inhandla tyg och grejer till sovrummet sen blir det en sväng på Albins och handla present till Jon som fyller år på lördag. Får se vad det blir, han önskade sig inget när jag frågade honom...men nåt ska vi nog kunna hitta.

Jag hoppas att det slutar blåsa snart så man kan vara ute i helgen. Vi köpte kött och tänkte grilla på lördag men är det sånt här väder så blåser väl både grillen och köttet bort.

Satt och kollade igenom bloggen och insåg att det var hur länge sen som helst som jag lade in nån bild. Får ta mig i kragen och bli bättre på det. Tycker själv att det är roligare att läsa bloggar när det är lite bilder med.
Jag har varit grymt dålig på att knäppa kort på sista tiden, orkar inte släpa med mig kameran överallt.
Funderar på om man skulle ta och köpa en mindre kamera som är lättare att ha med sig.
Ska nog ta och kolla om vi hittar nån innan vi åker till Grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela