Livet på landet

Skit Rusta!!!!

Publicerad 2011-03-06 18:48:05 i Allmänt,

Allt gick så bra med tapetseringen. Bara sista kortväggen kvar när vi öppnar näst sista tapetrullen då är den #%&¤#! i en annan nyans, öppnar sista rullen och lika med den! Irriterande!!!! De är mycket vitare än de andra rullarna plus att mönsterpassningen är förskjuten.
 
Det var en rulle igår också som var lite ljusare än de andra men det var så pass liten skillnad så vi satte upp den ändå men de här var det jättestor skillnad på!
 
Nu måste vi tillbaka till Rusta och se till att få nya i rätt färg. Har de inga hemma så får de se till att skaffa fram det illa fort. Ersättning för resa ska jag banne mig ha med! Nu är jag riktigt irriterad!
Första och sista gången jag köper tapeter eller färg från Rusta iaf.

Hade det inte varit för det så skulle tapetseringen ha varit klar nu.
Det blir iaf jätte stor skillnad mot för tidigare och det kommer bli så bra när det är klart.
Nu ska jag ta och städa upp så vi kan lägga nytt golv imorgon.

Vilket härligt väder det har varit idag. Vi har varit ute på gården och donat och grillat korv och marshmallows.
Yasmine och Andreas tog en skotertur med.

Imorgon börjar sportlovet. Skönt att bara jobba två dagar den här veckan=)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-06 22:30:07

Åh!Precis så blev det för oss!!!

Fick maila till deras kundtjänst tillsist eftersom den inte fanns i bollnäs och de absolut inte kunde hjälpa oss där....de lokaliserade en med samma färgnummer och det var inte bara kan jag lova. Från jag mailade tills jag hade tapeten hemma tog det MINST 1,5-2 månader. Helt värdelöst!!!!

Hoppas verkligen ni har bättre flyt än oss och att de har tapeten hemma...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela