Livet på landet

Skämes tamefan

Publicerad 2011-03-17 21:46:10 i Allmänt,

Lite pinsamt att erkänna men jag har fastnat i Big Brother träsket!

En kompis mans vän är med och det var så allt började. Jag måsta kolla för att se vem han var och nu har jag kollat varenda kväll den här veckan. I´m stuck in the BB träsk=)
Inte så att jag måste kolla varje kväll men för det mesta ligger jag ändå och kollar på TV vid den tiden.

Jag har aldrig tyckt om Gurkan tidigare, när han varit med i Sveriges värsta bilförare och Robinson, men nu verkar han faktiskt vara en riktigt trevlig kille.

Nu är det bäst att jag bänkar mig framför TVn för snart börjar det;-)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-18 07:34:25

Jag har också fastnat i samma träsk! Jag bestämde mig från början att inte börja titta, utan nöja mig med live-sändningarna på söndagar, men det gick ju inte... Så nu är man fast till juni när dom sista lämnar huset.

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-18 21:37:43

Men Netteeee!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela